LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN

Tillbaka på blogg.se

  • Kategori:
  • -
  • 2013-09-24
  • -

Klockan slog nyss över 19.00 och jag är ''gammal ny'' här på blogg.se . Den här bloggsiten var så himla mycket bättre i designen. Iallafall..
Det jag har och säga är att jag vill verkligen satsa på bloggandet, men kan inte bestämma mig för vilken bloggsite jag vill ha.. det är så himla svårt och jag har bytt så himla många gånger. Jag har haft fames.se, myshowroom, forme, devote, osv. Men har aldrig stannat någonstans? Jag trivdes verkligen på Fames.se, men jag byter då jag tycker om det och vill testa på utifall jag hittar något bättre!

skapade en blogg här för att se efter hur det skulle se ut, det är ju faktiskt ganska bra? än så länge iallafall. Jag tänkte prova på blogg.se och testa och se hur det är och så, är det bra så stannar jag, om inte, så letar jag vidare! Tänkte också ta en kort presentation av mig själv då jag får nya läsare här som är från blogg.se

Om mig:
Jag heter Alice elionora Forslund, är en glad 17-åring bosatt i Sandviken (2-3 mil från Gävle) Jag pluggar i Gävle på Realgymnasiet, andra året inrikting Stylist. Jag verkligen älskar min skola, klass och yrket jag har valt. Bor hemma med familj, har småsyskon, en storasyster, väldens finaste vovve och är också moster till en ganska så nyfödd bebis Harry.

Jag tycker verkligen om saker som har med smink, hår och naglar att göra (trots att jag inte har några naglar) de är därför som ni kanske förstår, jag har valt att gå stylist.
Tycker det är hur roligt som helst verkligen! På vardagar vet jag faktiskt inte vad jag gör? lite olika.. tiden på vardagar rinner iväg så fort då man har skola och så.. Helger brukar jag jämt vara med tjejorna och vi hittar alltid på något skoj, jag har världens finaste vänner och mår hur bra som helst!

Vet inte riktigt vad ni mer vill veta? Är det något ni undrar över eller så, fråga så svarar jag på det! Tack och välkommen till mig själv säger då jag, så hoppas jag på att jag trivs och stannar här! 

 
 
 

 

 


Skriv en ny kommentar