LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN

Paket x2!

Fick 2st paket idag när jag slutade skolan! Började 09.30 och slutade efter en timme, så åt lunch på heartbreak och åkte sedan hem. Började städa och möblera om rummet så kom pappa in med dessa två paket som kommit på posten till mig, de va nagellacket från members.com & ett mobilskal från http://lux-case.se/

Nagellacket va perfekt i fägen, bättre än jag trode och hade tänkt mig. Det lyser verkligen rosa om det, jättefint verkligen. Mobilskalet jag fick är verkligen superfint, lite ''gammaldags'' i färgen och sådär. Är supernöjd med båda sakerna! Det lönar sig att blogga! 

Ikväll kommer vinnaren upp för valfritt mobilskal från 



Ser nästan lite aprikosrosa ut på bilden? Är lite annorlunda i verkligeheten faktiskt.. menmen, dessa bilder får duga!
 


${CommentAuthorLinkIf}

2013-09-26 kl.17:58:32

Åh så härlig färg! :)

Skriv en ny kommentar