LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN

My littlesister ♡

  • Kategori:
  • -
  • 2013-09-25
  • -
Min lillasyster stina är 13 månader yngre än mig bara, alltså 1år och 1 månad. Skiljer nästan ingenting mellan oss, så man kan nästan säga att vi är tvillingar då vi blivit ''behandlade'' som det. Vi hade JÄMT lika kläder när vi va mindre, så kommer ihåg att vi faktiskt fick förfrågan ganska ofta om vi var det? Men svar nej. Jag är storasyster och hon lillasyster. Stina har dock vuxit ikapp på längden haha! Så det kan oftast se ut som jag är lillasyster.

Iallafall det jag vill komma till är, jag får ofta frågan ''bråkar aldrig du och Stina?'' Och självklart gör vi det. Speciellt på månarna och jag som blir lätt irreterad kan slänga in någon onödig kommentar eller lånar/tar något man igentligen inte får. Men vi är mer sams än osams och vi slåss absolut inte, gud nej! Och bråkar vi är vi sams efter 5 minuter igen. Speciellt på kvällen då hon kommer in på rummet mitt och frågar om hon får sova hos mig haha! Så go. Hon och jag är dryga på varandra ibland. Men hon är hur snäll och fin som helst min Stina. 

Hon är världens bästa lillasyster! (bilder sen förra året!)

 

 
 




Skriv en ny kommentar