LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN LINKNAVN

18-års firande!

Igår var jag på 18-års firande hos Molly! Jag och tjejorna åkte till en lokal hon hyrt, hon hade köpt jätte roliga och fina tårtor som vi åt av, dom var verkligen hur goda som helst! Jag va lite illamånde när jag åt då jag hade proppat i mig tårta på dopet haha.. men så åt vi chips, och sådant också tillslut.

Senare mot kvällen började det trilla in lite mer folk och vi hade jätte roligt verkligen! Efter ett tag åkte vi alla med bussarna ner mot stan och jag tog bussen hem med Matilda, Edvin och dom slapp jag åka hem själv sen eftersom jag skulle hem till Sandviken från Gävle. Tack för en otroligt kul kväll tjejor!
 


                                                                                                       
 


Skriv en ny kommentar